Discreet verzonden, snel in huis
Wij hechten veel waarde aan jouw privacy. Daarom worden al onze bestellingen standaard discreet verpakt en verzonden.
‘Discreet verzonden’ betekent dat je bestelling wordt verpakt zonder een logo, bedrijfsnaam, merknamen of andere aanduidingen die de inhoud verklappen, zodat niemand kan zien wat erin zit.
Jouw bestelling wordt binnen 2 werkdagen bezorgd in Nederland en binnen 3 werkdagen in België. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Bestellingen vanaf €59,99 worden gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €6,95 binnen Nederland en €8,95 binnen België.
Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen annuleren, zolang deze nog niet verzonden is.
Hoe controleer ik of mijn bestelling al verzonden is?
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Heb je een SecretOasis-account? Dan kun je daar ook de status van je bestelling volgen.
Wat als mijn bestelling nog niet is verzonden?
Als je bestelling nog niet is verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zorg ervoor dat je je bestelgegevens bij de hand hebt, zodat we je snel kunnen helpen.
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen in een fysieke winkel of ons magazijn, omdat wij geen fysieke winkel hebben en geen service bieden in ons magazijn.
In Nederland heb je het recht om de artikelen die je hebt gekocht binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Er zijn echter een aantal uitzonderingen, zoals vastgelegd in artikel 10, lid 8 van de wet. Dit betreft producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om teruggezonden te worden, indien de verzegeling na de levering is verbroken.
De volgende artikelen kunnen, vanwege hygiëne, niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling is verbroken:
Heb je een nieuw seksspeeltje aangeschaft, maar ben je toch niet helemaal tevreden? Dan geldt dat het product alleen geretourneerd mag worden als het nog in de originele, gesealde verpakking zit.
Wil je een product retourneren? Controleer dan eerst of het product voldoet aan onze retourvoorwaarden en of het artikel nog in de originele, gesealde verpakking zit. Als het product geretourneerd mag worden, stuur ons dan via het contactformulier een bericht met je bestelnummer, de retourartikelen en je telefoonnummer. Wij antwoorden zo snel mogelijk met de vervolgstappen.
Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Producten die (momenteel) niet voorradig zijn, kunnen wij vaak alsnog voor de voorraad of speciaal voor jou bestellen (klantbestelling), maar houd er rekening mee dat voor deze producten een langere levertijd geldt. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
De snelste en gemakkelijkste manier om contact met ons op te nemen is via onze live chat (geschatte reactietijd: 30 minuten tot 1,5 uur), of voor complexere vragen door het bovenstaande contactformulier in te vullen (geschatte reactietijd: 1 tot 2 werkdagen).